Search This Blog

Friday, February 11, 2011

11022011

Subhanallah....
Begitu cepat masa berlalu..& kini, a new days has come...new era..pangkal '2' di depan itu dah tiada! Masyallah...harapnya, segala yang ada, yang dicapai di pangkal'2' tu, moga akan lebih baik di pangkal '3' ini hendaknya.Insyallah.... ;)

Terima kasih semua; Lelaki-lelaki & perempuan-perempuan dalam hidupku, teman, rakan-rakan, sahabat sekalian & silent reader blog nie (if ada) & semuanya.....
Terima kasih atas ucapan, kata-kata semangat, dorongan, sokongan, tunjuk ajar & doa kalian..
Syukur ....Alhamdulillah

Aku tinggal kan dengan kata-kata nie:
If you look at what you do not have in life, you don't have anything,
If you look at what you have in life, you have everything.
- Unknown

p/s: Juga kepada Cik Yona, harap tabah hadapi dugaan ya. mari kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Atuknya. moga Roh-nya ditempatkan di kalangan para Anbiya & Ulama', Insyallah.

aku pernah alami benda yang sama, lebih-lebih lagi, arwah tok aku meninggal 8 tahun yang lepas, di hari jadi aku. masa tu aku di UKM, pun tak sempat untuk berjumpa dengan dia buat kali terakhir....terkadang tu, masih lagi teringat kat dia..juga moga Rohnya sejahtera di sana..Insyallah

Al-Fatihah untuk Allahyarham Salmah Abdul Majid
Tok Mah, Lydia rindu sangat kat Tok...


Part II:
Time: 9.30pm
Venue: Impian Putra
Small Surprise party from En. Moon, Yaya & Ammar

Terima kasih banyak! suka sesangat..;)
betul-betul tak sangka ada sambut tahun nie. hehe..wish si Yona & Sandora ada kat cnie...tapi nak buat mcm mana kan. kalau tahu awal, boleh ajak sekali si Nuyull, Zam & Niya. takpa, Insyallah, lain kali.

aku cakap dengan yaya, dah lama kita tak pg berkelah macam dulu2 tu..bila agaknya nak buat lagi. Yaya cakap, nanti kita plan. lg ok kalo dapat pg ramai2. ;) tapi dia cakap, nak pegi IKEA dulu. ok lah dear, kebetulan nanti Insyallah cik yona datang cnie hujung bulan nie, boleh la kita pg sekali.

2 comments:

Anonymous said...

aahla k lyd..jomlah kt g reramai... - NURUL

irl-lis said...

;)

Insyallah..lain kali bila nak pg, akak bg tau nuyull & family & kita g reramai yer...