Search This Blog

Saturday, October 2, 2010

Tuhan.... (Part II)

Alhamdulillah...aku selamat sampai ke Malaysia..Home sweet home! ;)

Namun Tuhan..Kau berikan aku Ujian...aku yang Kau pilih untuk diberikan ujian ini. tapi aku bersyukur, amat2 bersyukur sebab kau berikan aku hati yang tenang...jadikan aku boleh menghadapi ujian ini Ya Allah..Lorongkan aku, tunjukkan aku penyelesaiannya...jadikan aku kuat menerima dugaan-Mu...aku rasa keseorangan di sini Ya Allah...saat ini...hindari aku dari rasa gundah, rasa yang bukan2...amat2 mohon Ya Allah...

aku amat2 mohon, ada hikmah di sebalik semua ini..makbulkan segala doaku, harapanku, cita2 ku..hanya Kau yang tahu...& kepada Engkau tempat ku mengadu...meminta sesuatu...makbulkan Ya Alah...
Amin....

2 comments:

miss nina said...

amin.
jangan susah hati Lyd. Allah takkan uji hambaNya melainkan sesuatu yang boleh ditanggungnya.

ingat Dia selalu,He's always be there.

irl-lis said...

Thanks....

tapi tu, bila bertimpa & tak disangka...kekadang tu..hati nie terasa kerdil sangat...

seribu syukur..kita ada Dia...kan