Search This Blog

Saturday, March 26, 2011

Cerita hujung minggu...(III)

Hmmm..hari nie, sekali lagi bertugas di hujung minggu. dari hari ke hari, isu nuklear nie tak lagi jadi topik utama & kebimbangan public juga dah semakin reda. jadinya, dah tak banyak phone calls yang diterima. Berita di akhbar baik dalam negara & antarabangsa juga dah kurang paparkan isu nie. Suasana di Bilik Gerakan nie pun dah tenang & makin sunyi. tak seperti mingu lepas. Walau bagaimana pun, Officer masih bertugas, baik di sini mahupun team di Airports, Ports & di Malaysia Timur.

Jadinya...hari nie, sesambil layan cerita Pendekar Bujang Lapok. antara cerita yang tak pernah rasa jemu bila ditengok berkali2. mesti korang pun setuju kan! ;D. juga, lagu 'Malam bulan di pagar bintang' nie juga antara lagi yang suka aku dengar. sweet aja rasa...layan yer! ;)

&...sapa ingat lagi cerita Miss Tres Hermanas? cerita berkenaan dengan 4 adik-beradik perempuan dalam sebuah famili. rasanya cerita nie ditayangkan masa aku belajar dulu2. mak suka sangat tengok cerita nie! ;) & lagu latar drama nie pun menarik & sedap didengarkan. dah abes update data, selesaikan e-permit & eSPP, kita isi masa dgn tukar lagu kat cnie! ;p

hmm..aduhh..seksa nak tunggu abes syift nie! hahahaaha...


Remember this:
I ran. But then, I tripped again.....
-Langit Tetap Biru; DAMAI

Aku mintak maaf yer Yona. I lied. sebenarnya, ada benda yang berlaku. masa aku ambik Fendi di Airport tempoh hari. Fendi ada cakap yang dia ada korek dari mak aku, apa sebabnya, apa yang dia fikirkan sampai dia sakit. dia beritahu yang salah satu sebabnya, AKU. Allah, masa aku tau tu, tak terkata...aku tak tahu nak bereaksi macam mana. terdiam...

Alhamdulillah..mak aku dah lama ok. & aku faham bimbang seorang ibu...
Tuhan, beri aku peluang untuk jadi anak yang dapat membahagiakan mak & abah ku...

3 comments:

Rohisham Ismail said...

selamat bertugas...

miss nina said...

we'll talk about this later ya.
i could sense something wrong, let me know ya.


take care. keje tetap keje, life must go on.

irl-lis said...

Sham: thanks...

cik Yons: aku dah ok. don't worry ya! ;) TQVM!