Search This Blog

Tuesday, June 21, 2011

Office Vs Facebook

Dah lunch semua!? hari nie, aku lunch dgn NIPS jer..hehe. jangan cakap aku 'on diet' tau! tak ada maknanya! ;D cuma masih kenyang sebab pagi tadi makan nasi lebihan masak semalam...sekarang masih dalam mood rajin masak! hahahahaha....kalau anda semua tengah gelak guling2 tu, sila control sikit ekk, takut karang ada yang pandang slek @ gerun dgr ketawa korang tuh! ;p

ok lah, hmm..dulunya, Office tak block FB. aku mengaku, kekadang aku bukak. dulu aku bukak awal pagi & biarkan saja terpasang sampai ke petang. & tengok kejap-kejap untuk 5 @ 10 Minit , especially masa tension...just untuk release stress. bila office kuatkuasakan block pada waktu pejabat & hanya boleh bukak masa lunch & lepas office hour, aku akan bukan masa lunch bila tak keluar @ hanya makan di tempat. tujuannya sama, nak release stress. pada aku, itulah hiburan bila di office nie.

tapi semenjak kes hackers tu, FB boleh dibukak. tapi hanya utk paparan ja...tak boleh komen @ buat apa-apa..uhuuhu..FRUST... ;(

Hmm..what to do!? sabar aja lah..tapi terus terang, aku salute penghakers tu..diaorang berani announce & buat. selalunya tu, hanya announce ja! hahaaha...ini tak bermaksud aku menyokong tindakan diaorag ya. memang TAK ADA KERJA & MENYUSAHKAN!!!

ke..diaorang nak bagi MCMC tu kerja lebih sikit!? Wallahualam...

ok kawan-kawan, ada dialog dgn ENF kejap lagi...wanna join!? jommmm... ;D

2 comments:

mila.ibunajihah said...

mana ada gelak..salute weii. Fb nowadays jgn kan view..login pn tarak bleh ooo..n baru ku tahu ni smua salah hackers..

irl-lis said...

yupp..

aparaaa kan.....