Search This Blog

Thursday, October 20, 2011

hanya mainan tidur..

Semalam aku bermimpi. mungkin sebab semalam berjaga sebab nak siapkan kerja, walaupun masa tu badan dah sangat penat. mungkin itu yang menyebabkan aku didatangi mimpi..
sebenarnya, aku tak suka. sebab, aku akan terasa penat & kalau mimpi tu sesuatu yang tidak kena di hati, mood akan lari. kalau korang pulak macam mana!? hmm...

Aku mimpi 'Dia' semalam...entah kenapa. tak pulak aku berfikir/teringatkan dia sebelum aku tidur..entahlah...mungkin betul ada pepatah mengatakan; 'people will forgive but not to forget'. tapi bak baik lagu Dato' Siti; '...I'd rather smile when I remember you'..aku mahu menuju seperti itu..memang kekadang tu, pedih masih terasa..tapi untuk apa kan!? ;)

Tadi baru lepas jumpa dengan sahabat-sahabat dari KASTAM. of course berkenaan kerja..entah kenapa, aku terasa sendiri, umpama aku tak seceria dulu..teringat waktu dulu, pusing satu Malaysia berkenaan kerja bersama mereka + mantan boss..sebab tekanan kerja kah aku jadi begitu!? aduhai..no!! aku tak boleh tunduk kan...

Insyallah, hujung minggu nie akan fly. dulu selalu dok sebut, dah lama tak naik kapal terbang! hehe...Alhamdulillah, kali nie fly dengan 2 orang colleagues. rasa seronok sebab kebanyakannya sebelum nie, aku kena fly sensorang. Cumanya, tak dak idea apa yang perlu dimasukkan dlm Country Report..takpa, Insyallah ada la nanti tu kan, macam tak biasa! hehehe..doakan aku, semuanya ok & berjalan lancar nanti ya! ;)

4 comments:

mila.ibunajihah said...

happy-happy selalu my dear.. life must go on, aku doakan kebahagiaan ko.

apa pun...seronok dpt jejak kaki di sini lg.. :)

irl-lis said...

[:)]
Mila!!!! rindu bangat sama kamu!!! harapnya sihat walafiat disamping family ya.

Amin..TQVM atas doa tu & kesudian bertandang di sini ya

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

miss nina said...

u did remember him right?
lyd, same goes to me, my heart simply cannot leave that "kisah hati afrika" la. too bad that i'm in this situation.

errr... cter later2. take care

irl-lis said...

I do..tapi hanya terkenang ja..& Alhamdulillah, aku dah boleh ingat dia dgn senyuman...seperti yg aku doakan..

U2 take care ya..