Search This Blog

Tuesday, January 4, 2011

Dunia baru....

kerana cinta, aku kembara
bagai camar, melintas laut..
mencari pohon untuk berteduh...

kerana cinta...aku kembara..
ikut lagu..bisikan hati..
mendamba kasih..paling setia...

mode: antara petikan dari koleksi mp3 WeGA

Alhamdulillah...4 Jan 2011.. secara rasminya berada di naungan bos baru. sebetulnya dah mula menerima arahan daripada awal Disember lagi! hahaha....

Hmm....ada banyak benda nak story kat cnie especially pasai 'Perbincangan Khas' dari pagi membawa ke petang tadi..& akan bersambung pagi esok..apa yang berlaku..current status...misi & visinya...probnyer..hahaha..lain kali yer...

tapi....hmm...

nantilah...sebab!?

hmm..aku kena lagi...aku terima dugaan ini...Kau berikan aku ujian ini kerana Kau sayang kan Aku...Terima kasih Tuhan...Kurniakan aku, lorongkan aku..jalan penyelesaiannya...Insyallah...I'll find the way...

p/s: tutup blog/tukar!??? nahhh...apa yg nak ditakutkan...kamu silent reader sekalian...walau apa jua niat kamu..hanya Allah yang Maha Mengetahui..terpulanglah..walau apa pun, terima kasih kerasa sudi jenguk2 di sini. tak sangka jugak yer..hahaha...tapi, aku berhak utk tulis apa jua kan...hmm

maaf andai apa yg ditulis, ada membuatkan seseorang itu terasa..sesiapa yang tersentuh itu...seribu kemaafan aku pohon....aku tak berniat sebegitu....

tapi, terpulanglah pada kamu untuk mentafsirkan apa yang kamu baca, apa jua versi kamu masing-masing. seribu satu cara...positif atau negatif...aku tak mampu mengawalnya

0 comments: