Search This Blog

Tuesday, September 27, 2011

Tuhan... (V)

Peristiwa semalam..

...di mata aku; aku nampak kau nie 'kecil' aja!
di hati & akal aku; Ya Allah, sesungguhnya aku berpuasa
Alhamdulillah.....syukur, aku mampu mengawal rasa marah. terasa menggigil menahannya.

tapi, tak bermakna kau lelaki, aku takut
tak bermakna bila aku tak melawan, aku tak kisah
tak bermakna bila aku ber airmata, aku lemah

segala yang berkaitan telah aku sediakan & beri kepada yang sepatutnya
jadi, tanggunglah akibatnya ya!!!!!

Ya Allah, kurniakan aku kebijaksanaan dalam menghadapi cabaran-Mu..
Ya Allah, moga dia insaf & ini sebagai pengajaran berguna kepada semua 

2 comments:

miss nina said...

macam berat ni
semoga yg baik2 lyd
i'm here for u

irl-lis said...

nantilah cerita...bila ko dtg sini lg ke..

banyak benda kena setel segera