Search This Blog

Tuesday, July 20, 2010

aku dah ok!!

hahaha...duh..korang semua..@ satu dunia...aku dah ok la! hahaha...korang nie..don't worry, Insyallah! BETULLL! tak tipu...thank you so much sebab ambik berat pasai aku tau! ;p

Banyak sebenarnya nak tulis..tp mata dah berat...ehamm..cik yona suruh tulis; pengalaman tulis blog di apit oleh yaya & yona. cik yona kata aku ok la sb ada dgn diaorang..cuba bila aku sensorang balik nanti..alaa...jangan la doa macam tu!!! Insyallah, akan ok jugak nanti..aku janji kat korang! ;)

ok, nak mula dari apa ya...Hmm..baru berkesempatan nak baca paper Kosmo yg cik yona baru beli tadi, kat ruang DUNIA, ada cerita pasai "Wanita cantik pada usia 31 tahun" hahaha..yer ker!? tahun depan dah 30 tahun! huhuhu....skarang nie pun chantek aper!..experts pun tak caya bila kt dah keje hampir 6 tahun tau! ;p..hehe..lawak aje ya! ;)

lg satu ada crita pasai org Malaysia belanja RM 160,000 - RM 193,000 semalam dgn Paris Hilton kat New York..ala...ada aku kesah!! yaya ty sapa lg 'berisi' antara dia dgn Paris!? aku rasa sama tahap kot! wahahaha...

"Pengemis seksi jadi kaya kerana internet": fuiyooo....tp akhirnya merana buat apa kan....

Pasai National Workshop....Alhamdulillah...berjalan dengan lancar. hari nie buat field exercise kat Stadium Nasional Bukit Jalil..free tanned treatment today! muka baru jer ok dari mengelupas lepas balik dari Italy tempoh hari...tp sekarang gelap balik! hahaha..tak apa lah...nak buat mcm mana kan..dah tugas! ;p

lg satu...Ijad join jugak workshop nie...remember kes dulu tu..Alhamdulillah aku dgn dia dah ok..dah boleh gelak2. zaman kecewa dgn dia dulu dah lama berlalu..tp yg tak sedapnya, sis Fit cerita, yg dia sebenarnya tanya ijad kenapa rejek aku, ijad kata yg dia rasa aku tak boleh terima anak dia. Ya Allah, terkedu aku dengar, memula rasa malu sebab sis Fit tanya macam tu & keduanya...hmm..tak apa lah...dia bawak anak dia masa pendaftaran hari ahad, aku panggil sekali aja, terus Muhammad datang kat aku. & selamba aja nak ikut aku..hehe...comel anak dia..tp perasan lah pulak bapak dia kata anak dia comel ikut macam dia! sabar aja lah..& tetiba plak leh mesej balik...no, yang lepas tu, lepas la....biar la kekal sebagai kawan..nie yang lebih baik kan...

dengan Bob pun alhamdulillah..dah boleh bertegur sapa, macam dulu balik. Ingatkan sebab kes tak jadi dgn ijad dulu, dia senyap & dah tak nak kawan..aku mengaku yang aku terasa jugak. sebab aku pernah gurau cakap kat dia yang dia sort of jual aku pada Ijad, sebab dulu tu dia beriya-iya suruh aku terima ijad sebelum tetiba kena rejek..haha......tapi alhamdulillah sekarang nie dah ok...aku tak sanggup kalau hilang kawan...hmm..dgn Bob nie pun Alhamdulillah, walau pun dulu ada kes & tak jadi jugak dgn dia..tp kami still boleh berkawan....Syukur sesangat.

Hmm...bulan depan pulak, Si Cong Binh nak datang attend meeting SATG kat office...nie pulak kes kat Korea masa Ramadhan tahun lepas...sampai masa tu aku sampai nangis kat dalam train kat sana sebab tahan rasa geram + marah dengan dia.. sampai mintak maaf dengan Bambang & Pak Widya. & cakap kat diaorang yang aku tak pernah buat kat kawan aku macam tu, apatah lagi dekat orang yang baru kenal..tapi dah tak tahan sangat! nasib baik la diaorang faham & sama dengan kak Fit tolong layan si binh tu...aduhai....tolong la..seboleh-boleh nya aku rasa tak nak jumpa dia..sis Fit pun tak nak jumpa dia....tak apa lah...harap sesangat la mantan boss dulu dah keluarkan nama aku dalam SATG-ANSN nie...tak pun, aku akan cuba lari lagi..kalau masa si Jack datang dengan gang PGEC dulu aku boleh lari & gang INS leh tolong cover, harapnya kali nie, gang LESEN leh tolong cover plak yer! ;) tak pun, WeGA, mari kita palik Taiping masa tu! hahaha...

semalam petang, seperti post kat FB, haha..lawak gila rasanya! ;)..singgah solat kat opis & pastu pg makan kat Hassan Seafood. seronok rasanya makan reramai dgn yona, yaya, moon & Ammar. rasa terhibur dgn keletah ammar...gurau senda dgn dia, main tembak-tembak! hahaha...& lg sekali pipi aku jugak jadi mangsa geram dia! aduhh...sabar aja lah...San..kamu di mana!? hehe..lagi best kalau si Sandora nie ada tau! ;p

masa balik dari Nilai ke Impian Putra, then sambung plak patah balik ke KL, kara-ok dgn cik yona..hantam nyanyi lagu-lagu kat radio ngan Mp3...antaranya; I'll be your crying shoulder, I want to spend my life loving you, Tanpa, Sandaran Hati, Dancing Queen, Sepi, Adilkah ini untuk ku, Stronger, belajarlah untuk cinta..bla..bla..bla..release stress rasanya..lagi kuat aku pasang, lagi laju rasanya WeGa 'terbang'! ;)

tetiba masa part lagu Aiman: Cinta Terakhir; part Korus...

mungkin kan terputus di tengah jalan
mungkin kan terlerai tanpa ikatan
usah ragu..dengan takdir
mungkin kita kan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan Tuhan

kami pandang sesama..betul kan cik yona..jadinya mengapa perlu bersedih...kan segalanya ketentuan Tuhan..& dia yang Maha Mengetahui atas apa yang berlaku.... ;)

2 comments:

miss nina said...

momen kita makan sama2 dengan mun, yaya & amar best kan? lepas tu sama2 lak kita berkara-ok ... lepas perasaan kot


betullah, kita wajib percaya ketentuan-Nya

irl-lis said...

haah betul tu! masa tu, baru terasa nikmat makan..seronok sangat! ;)TQVM my friends, cause have a faith in me, all the support that you've gave to me.. ;)