Search This Blog

Wednesday, July 14, 2010

Rasa hati...

aku betul-betul menangis lagi kat opis tadi...Ya Allah..rasa bertimpa-timpa. aku mohon pada-Mu, jangan Kau berikan dugaan yang aku tak mampu untuk menanggungnya....kenapa diaorang menjatuhkan kesalahan kepada aku...salah aku kah...tutup mata kah diaorang bila masa projek nie start dulu (2005) aku berada di mana!?...aku kah yang handle daripada awal!?...kenapa macam nak melepaskan diri...& kenapa orang luar yang faham dan willing untuk membantu....tapi kawan-kawan aku sendiri...

Terima kasih banyak-banyak Nurul & Yona..sudi mendengar luahan aku..tempat aku menangis..thanks Nurul, sudi bawa Niya & beri peluang aku peluk cium dia...rasa ringan seketika apa yang aku rasa..

Maaf sebab aku dah buat korang risau. Alhamdulillah, aku dah ok...& rasa malu sebenarnya banyak menangis tadi...aku cuba sedaya upaya untuk tak nak menangis & control sebaik miungkin...tapi tak berjaya...empangan tu pecah jugak...nasib baik la orang kat Lesen tu tak ramai hari nie. Ya Allah, rasa tebal muka bila Phat kata boleh dengar sampai ke depan...& aku rasa menyesal sebenarnya terlalu banyak menangis.sebab bila petang..aku rasa sangat letih...rasa macam nak turun surau & tidur..tapi memandangkan still banyak benda yang tak settle...please Lydia..jangan ikut perasaan!!!

Ya Allah, tunjukkan aku jalan penyelesaian...mohon pada-Mu, lorongkan lah aku..kurniakan ilham untuk aku settle kan benda nie. biarlah diaorang nak melepaskan diri...& tak apa lah kalau betul aku perlu cari penyelesaiannya sendiri..bantu aku Ya Allah...

tajuk kat atas tu..sebenarnya nak tulis semalam..tapi memang mengantuk sesangat lepas balik dari tengok Ammirul tu..mungkin juga aku yang terlalu ikut kata hati...tapi aku juga manusia...sebab... pada aku, bila terasa diri tidak diperlukan..kena pandai membawa diri..

Bantu aku Tuhan...

tapi, mungkin ini dugaan untuk aku & aku yang terpilih untuk diberi dugaan sebegini...

apa khabar dia di sana...nampak macam gembira di samping teman-temannya...& semalam terbaca back pain nya menyerang lagi...aku doakan dia sejahtera...sembuh kan apa yang dihidapinya...dijauhkan segala penyakit, mala petaka, mara bahaya...limpahkan kurniaan rezeki yang halal kepada nya...

begitu juga dengan 'Lelaki-lelaki & Perempuan-perempuan' yang lain dalam hidupku...

Terima kasih...

0 comments: