Search This Blog

Tuesday, November 30, 2010

The Climb

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

taken from: The Climb lyrics.. ;)

Kamu tahu Yona, dah banyak kali En. Yasin bagi tahu aku yang dia berhasrat nak bawa aku sama dengan dia ke Bhgn Sok Tek..aku cakap yang aku tak kisah, kita kan SYMP..sebetulnya, aku rasa masih baru di Bhgn Lesen nie..masih banyak yang perlu aku belajar..jika betul aku pindah Bhgn, & tak ada pengganti, memang kesian sebab Unit kebenaran nie BANYAAAAAKKKK yang nak kena buat sehari-hari. memang orang kata benda nie rutin.tapi jika campur dengan tugas2 Ad-Hoc & segala benda yang dicampak ke mari..huh..hehe..kamu pun tahu realiti aku kerja macam mana...tapi teringn juga untuk teruskan projek Sekuriti nie...mengembara mungkin!? ...;)

& jauh di sudut hati aku, sebetulnya aku teringin nak tengok 'gang itu'..macam mana tahun hadapan.adakah aku masih jadi subjek utama utk terima hentaman mereka..ahh..biarlah..kenapa kita mesti kisahkan hal diaorang...lebih2 lagi benda yang negative kan!
Again..SYMP!;)

Do what you want
Be who you are
and
Say what you feel
because
Those who mind, don't matter
and
Those who matter, don't mind...

2 comments:

miss nina said...

nampaknya ada penstrukturan semula ni. how to perform if 2n chance tak diberi to the particular person?

are u going to ST? omg... it's too early Lyd. Ur foundation in current department masih rendah (ini bukan nak downgrade kamu ok) , at least biarlah kamu dapat absorb few things di L department n let u go once u're in need in new direction.

rasa frust la dengan situasi ni. tak ade ke cara lain utk make up things? everyone makes mistake tapi instead of blaming this n that or u, sort it and fix it is the better way.

chill ya Lyd :)...life is too short, let's pray :)

irl-lis said...

itulah....sepatutnya, setiap perubahan tu, mesti ada justifikasi dia..tapi kenapa ye, management kita nie, buat sst decision, kita tak nampak apa reason disebaliknya..sort of..hy TUKAR saja..

hahaha..sebetulnya, ex-boss ko, si abg GEM nuyull yg dah kompom dpt tukar ke ST. aku gelak gila kat dia..& nak tengok tahun depan..boleh la dia jd tukang report kan kat 'org itu'! ;p. dia diam aja bila kami (aku & sis ana) perli2 dia! ;p tak dak modal nak jwb & dia tahu apa yg kami ckp tu benar! hahaha...

yer yona, apa yg ko cakap tu mg betul. mcm aku tulis, masih banyak benda yg aku kena absorb, adopt & adapt di L nie. mgu depan training course, participants yg kena present..aku still blur apa yg aku patut cakap..tak apa, nie peluang aku blajar..

hmm..itulah virus yg menular kattmpt kita nie. tapi, jgn sesekali kita buat or menyusahkan orang lain dgn cara yg sama..

kamu, sejahtera & enjoy your life di sana yer..tengah berusaha utk habiskan all kebenaran sblm takdah semgu kat opis! ;p