Search This Blog

Tuesday, November 16, 2010

rasa hati (IV)

"salam sis. saya hormat akak & sayang akak, macam kakak sendiri. En Y bos saya, saya tahu ada &banyak benda yang tak kena...saya hanya nak buat kerja saya, & sekarang pun, tengah cuba utk clean-up banyak benda..cuba sedaya upaya..

tapi dalam hal nie, saya tak sebelah dalam mana-mana pihak. atas apa yang berlaku, pada saya, itu antara akak dengan dia. saya harap akak faham. & akak tau saya macam mana. apa yang saya cakap tadi, itu yang sebetulnya...& if still ada org cakap belakang, saya tak tahu.

tapi walau apa pun yang berlaku, walau apa pun anggapan akak & orang lain pada saya. saya tetap anggap akak, macam kakak kandung sendiri...saya tak ada kakak, tak ada abang..."

Salam kawan2..selamat menyambut hari raya AidilAdha. Alhamdulillah, Insyallah mak, abah & adik akan sampai malam nie. Nekma, zura & adik wani pun akan sampai jugak. & akan sambut hari raya bersama...tak sabar rasanya..

banyak nak tulis sebenarnya. tadi baru lepas Mesyuarat Pindaan akta..ada benda yang nak dikongsi di sini. Insyallah lain kali yer...

Tuhan, atas apa yang berlaku, aku redha Ya Allah. beri aku petunjuk utk selesaikannya. Ilhamkan aku...

untuk 'dia'...Selamat Hari Raya AidilAdha. moga sejahtera walau di mana berada & mendapat keberkatan-Nya dalam apa yang 'dia' lakukan.

Amin...

2 comments:

miss nina said...

lyd, be strong
dalam hal keje, tak boleh elak sentimen personal
we've been in that situation right?
just stick to ur principle.
insyaallah, u'll find the way

irl-lis said...

benda tu jadi lagi....aku tersepit di tengah2. & dengan sis F, aku cakap la apa pun, dia sukar nak percaya kata2 aku.. & the worst, dia sort of salahkan aku atas apa yang berlaku...

hmm...bak kata seseorang, ini bukan kelemahan, ini adalah cabaran & antara pelajaran yang perlu ditempuh, utk buat kita lebih matang..

Alhamdulillah..kamu semua disekeliling aku..
Insyalllah...

mode: maher zain..wahaha...