Search This Blog

Monday, November 1, 2010

rasa hati (III)

you cut me open & let me bleed...again & again...
remember when I've told you, teach me, macam ini rupanya...


Ya Allah, Engkau boleh twist perasaan aku, 180 degree, sekelip mata aja. sakitnya Ya Allah..
aku tahu ini ujian untuk aku..& ini kecik aja jika dibandingkan dgn orang lain. aku terima Ya Allah..
jika ini yang membuatkan aku matang..aku terima Ya Allah
tapi aku mohon, sangat mohon, ada hikmahnya...
aku amat mohon, Ujian ini aku boleh tanggung...aku boleh hadapi...kekadang aku rasa tak kuat Ya Allah..
Mohon ampun Ya Allah, aku selalu meminta-minta..tapi apa yang aku rasa, pedih kat hati nie, terluka...hanya Engkau yang Maha Mengetahui...moga suatu hari nanti, ada bahagia untuk aku..Ya Allah...

Untuk 'dia'..moga sejahtera walau di mana berada...

Dear Ammirul, mak long rindu Ammirul. maaf sebab tak dapat ke sana hari nie. mak long selsema. telinga still rasa bengang, tekak rasa perit, dah mula batuk2. Insyallah, kalau esok dah ok, mak long jumpa Ammirul ya..rindu sesangat kat Ammirul. Ammirul tau, bila mak long peluk Ammirul, cium Ammirul, rasa hilang masalah, rasa lega, release stress.. Ammirul kan baru aja baik dari demam. mak long takut, akan berjangkit kat Ammirul..

Aku tak nak sakit Ya Allah...tak nak sesekali menyusahkan orang lain...

Mak, Lyd rindu sesangat kat mak & abah. maaf lyd tak dapat call malam nie. Lyd takut lyd akan terlepas menangis. Lyd tak nak mak risau. Maaf mak, Lyd tak kongsi dgn mak, selagi Lyd boleh tanggung....walau pun Lyd rasa mak dapat agak, kenapa Lyd berubah. kenapa Lyd jadi macam nie...Lyd mintak maaf mak...
begitu jugak dgn Fendi & Firdaus. kak ya tau korang dapat agak. tapi maaf kak ya tak dapat kongsi..tapi satu yang korang perlu tau, kak ya sayang sesangat dengan korang...jangan lupa tu

Yona, maaf aku masih mungkir janji aku..aku selalu menangis depan ko. aku tahu ko risau...tapi pada aku, biar aku let go apa yg aku rasa, dgn cara macam nie. Insyallah lepas tu aku akan rasa lega..aku tak boleh lepaskan dgn cara lain...aku tak boleh marah orang lain..orang lain tak bersalah..

ProCC @ Bukit Tinggi:
Terima kasih yona...mmg aku harap dapat release stress...tapi maaf sesangat ya.. & thanks 'curi' Haziq utk aku. dia berjaya ceriakan aku...TQVM

2 comments:

miss nina said...

lyd, Allah takkan turunkan ujian melainkan di bawah upaya hamba-Nya.

jangan sedih2 ye.

ingat ape yang ko cakap"biarlah orang buat macam ni pada kita, kita jangan sesekali buat pada orang lain macm tu"

~senyum sikit.

irl-lis said...

thanks yona...mmg betul.
jgn sesekali buat kat orang lain macam tu. sakitnya, hanya Allah yang Maha mengetahui...